فروش بهترین ماهیان زینتی در آکوابی

منو

قوانین

شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی آکوابی

کاربران گرامی لطفا موارد زیر را بدقت مطالعه فرمائید و توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین آکوابی از سوی کاربر است، توجه داشته باشید کلیه اصول و قوانین آکوابی مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورت تغییر در قوانین مندرج در آینده میتوانید در همین صفحه به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورت تغییر در قوانین مندرج، در آینده می توانید در همین صفحه آن را مطالعه نمایید و توافق می نمائید که استفاده مستمر شما از سایت آکوابی به معنی پذیرش هر گونه تغییر در قوانین سایت آکوابی است.


ثبت سفارش:

1) آکوابی همواره جهت ارسال تمامی سفارش ها نهایت دقت و تلاش خود را می نماید، با این حال در صورتی که موجودی محصول و یا قیمت آن به هر دلیلی به اشتباه در سایت آکوابی ثبت شده باشد، حتی پس از اقدام مشتری به  ثبت سفارش  و پرداخت وجه به حساب آکوابی، حق کنسل کردن آن سفارش و استرداد وجه برای آکوابی محفوظ است، در این صورت مبلغ پرداخت شده توسط مشتری طی حداقل ۷۲ ساعت به حساب مشتری واریز میگردد.

2) آکوابی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش گیری اقدام و فروش خود را متوقف نماید و حق قطع فروش تمامی یا بخشی از محصولات به هر دلیلی بدون اطلاع قبلی برای آکوابی محفوظ است.

3) مشتریان باید فرم سفارش و آدرس خود را بطور کامل و صحیح تکمیل نمایند. بدیهی است که در صورت ورود اطلاعات نادرست و یا ناقص، سفارش کاربر قابل تحویل و پیگیری نمی باشد. در صورت درج آدرس و شماره تماس غلط توسط مشتری، بازگشت کالا توسط پست به آکوابی کلیه خسارت ناشی از بازگشت کالا بر عهده مشتری است. در صورت بازگشت کالا توسط پست به آکوابی در صورت سلامت کالا وجه سفارش پس از کسر هزینه ارسال و بسته بندی به مشتری عودت میگردد.

4) مشتریان باید حتما آدرس دقیق پستی و کد پستی و شماره تماس خود را  در فرم سفارش تکمیل نمایند و از درج آدرس  اماکن عمومی مانند هتل ها، کافه ها و رستوران و… پرهیز نمایند.


دریافت خسارت از پست :

1) تمامی سفارش ها و اجناس قبل از ارسال تست و بازبینی میگردد و آکوابی سفارشات را با بهترین و مطمئن ترین بسته بندی ارسال میکند.

2) توجه داشته باشید کلیه سفارشات ارسالی توسط پست جمهوری اسلامی ایران بیمه می باشد و هزینه بیمه توسط آکوابی پرداخت میگردد. در زمان دریافت سفارش خود از پستچی حتما کالای سفارشی را از کارتن بسته بندی خارج نمایید و از سلامت آن اطمینان حاصل نمائید. در صورت هرگونه عیب و ایراد و یا مشاهده شکستگی کالا، در همان زمان بسته را به پستچی عودت نمائید و از دریافت آن خودداری کنید تا توسط پستچی صورتجلسه گردد و شما بتوانید خسارت خود را از پست دریافت نمائید. ضمنا مراتب را با شماره تماس ۰۹۱۳۱۱۳۴۳۶۱ به اطلاع ما برسانید.


دریافت خسارت از آکوابی :

1) با توجه به بسته بندی استاندارد و ایمن سفارشات ارسالی توسط  آکوابی، تحویل کالا به هر یک از شرکت های حمل و نقل مانند پست، تیپاکس، اتوبوس و یا باربری و… و اعلام بارنامه و شماره پیگیری مرسوله به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل بر عهده ی شرکت های حمل و نقل فوق الذکر می باشد.

2) آسیب های ناشی از حمل و نقل باید حداکثر ظرف مدت کمتر از ۲۴ ساعت پس از تحویل سفارش به آکوابی اطلاع داده شود و عدم دریافت صورتجلسه رسمی در مورد آسیب دیدگی و شکستگی از شرکت حمل و نقل کننده به منزله دریافت صحیح و سالم کالا توسط مشتری می باشد. پس در زمان تحویل کالا و دریافت آن دقت فرمائید.


ارسال کالاهای حجیم و سنگین :

ارسال کالا و بسته های سنگین و یا با طول بیشتر از یک متر فقط از طریق اتوبوس و یا تیپاکس و بصورت پس کرایه انجام می پذیرد.


نظرات کاربران:

هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت و با رعایت ادبیات محترمانه و بدون توهین به دیگران و عدم استفاده از کلمات نامناسب و بصورت واقع بینانه نظرات خود را نسبت به انواع کالاها و یا تجارب خود را در قسمت نظرات ثبت نماید. پس از بررسی نظرات شما توسط آکوابی، نظر شما کاربر محترم در سایت آکوابی نمایش داده خوهد شد. آکوابی در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشر شده هیچگونه مسئولیتی ندارد. لذا تقاضا می شود نظرات خود را بر پایه اصل صحیح و تجارب تایید شده به اشتراک بگذارید.


مشخصات و توضیحات محصولات:

آکوابی نهایت تلاش و دقت خود را در راستای معرفی کالاها و درج توضیحات صحیح در سایت می نماید ولی تضمین نمی نماید که این توضیحات عاری از خطا باشد.

اگر محصول ارائه شده توسط آکوابی دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت باشد، شما میتوانید کالا را قبل از استفاده و در شرایط اولیه مسترد نمایید .


شرایط مرجوعی کالا:

آکوابی تمام تلاش خود را می نماید تا سفارشات با بهترین بسته بندی بدست مشتری برسد، با این حال آکوابی به منظور ارائه خدات بهتر به مشتریان این امکان را بوجود آورده است که در صورت مغایرت کالای ارسال شده با مشخصات موجود در سایت و یا نقص فنی آن جهت عودت کالا حداکثر تا ۷۲ ساعت اقدام نمائید.


استفاده از ۳ روز ضمانت بازگشت کالا چه شرایطی دارد؟

1) اشکال و یا ایراد فنی: باید حداکثر ظرف کمتر از ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا به مشتری اشکالات فنی به آکوابی اطلاع داده شود. تمامی سفارشات قبل از ارسال تست و بررسی می شود با این وجود اگر ایراد فنی مشاهده کردید میتوانید پس از تماس با پشتیبانی آکوابی و هماهنگی های لازم، کالای معیوب را مرجوع کنید.

2) بیاد داشته باشید که کارتن و جعبه بسته بندی محصول را نگهداشته تا در صورت لزوم جهت مرجوع کالا از آن استفاده نمائید. مرجوع کالا در صورتی برای آکوابی قابل قبول  است که اجناس با کارتن و جعبه اصلی خود بازگردانده شود. نوشتن و برچسب زدن بر روی کالا و یا کارتن آن و پاره و مخدوش کردن جعبه و بسته بندی کالا، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را منتفی میکند.

3) این سرویس، اشکال های فنی و ظاهری (خط و خش و شکستگی بر روی بدنه کالا) که در اثر استفاده نادرست کاربر ایجاد شود را شامل نمی شود.

4) پس از تحویل کالا هر گونه استفاده نادرست مانند نصب و راه اندازی غیرصحیح، کاربرد غیرمعمول، تنظیمات اشتباه، استفاده غیر و متفاوت با توصیه سازنده (قید شده بر روی کارتن کالا یا دفترچه راهنما) که باعث صدمه به کالا میگردد به هیچ وجه قابل مرجوع کردن نمی باشد.

در صورتیکه کالای خریداری شده از نظر مشخصات و یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد:

1) وجود مغایرت کالا باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا به پشتیبانی آکوابی اطلاع داده شود. اگر مغایرت بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل مدل یا مشخصات محصول، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

2) عکس محصولات در سایت آکوابی صرفا جهت کمک به خرید مشتریان است و از آنجا که ممکن است در پاره ای از جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک مغایرت کالا تنها مشخصات فنی است. در صورتیکه امکان تشخیص مغایرت بدون بازکردن بسته بندی وجود داشته باشد، امکان رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا توسط مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.


آسیب دیدگی و شکستگی کالا:

آسیب دیدگی و یا شکستگی کالا باید حداکثر 12 ساعت پس از دریافت کالا به پشتیبانی آکوابی اطلاع داده شود.

تمامی سفارشات که توسط پست پیشتاز و یا تیپاکس ارسال می شود باید جلوی مامور پست باز شده و درصورت مشاهده هر گونه ایراد فیزیکی و یا شکستگی کالا حتما با جزییات صورتجلسه گردد و به پستچی برگشت داده می شود و بسته به هیچ وجه دریافت نشود.


ارسال آکواریوم :

1) ارسال کالاهای حجیم مانند شیشه آکواریوم تنها از طریق اتوبوس و بصورت پسکرایه انجام می گیرد.

2) آکواریوم با توجه به ماهیت شکننده بودن کالای قابل مرجوعی نیست. هم چنین مسئولیت حمل صحیح کالا بر عهد ی شرکت باربری و یا اتوبوسرانی می باشد و آکوابی هیچگونه مسئولیتی در قبال شکست آکواریوم ارسالی نخواهد داشت. لطفا در زمان تحویل آکواریوم از شرکت اتوبوسرانی و یا انبار ترمینال آن را کاملا بازدید نموده و از صحت و سالم بودن آن اطمینان حاصل نمائید. در صورت هر گونه ایراد و یا شکستگی مراتب را صورتجلسه کرده و از دریافت آکواریوم معیوب خود داری نمایید تا خسارت آن پرداخت گردد .


ارسال موجودات زنده :

ماهی و یا گیاهان آکواریوم با توجه به ماهیت زنده بودن قابل مرجوعی نیست، در صورت تلفات ماهی در مسیر از مبدا به مقصد، با اعلام به پشتیبانی آکوابی و ارسال عکس ماهی تلف شده در پلاستیک و جعبه ارسالی از کد تخفیف جبرانی بهره مند خواهید شد.


کالای مرجوعی را چگونه به آکوابی بازگردانیم؟

قبل از هر اقدامی حتما باید با پشتیبانی آکوابی تماس گرفته و موارد مرجوعی را هماهنگ نمائید. از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی آکوابی جدا خودداری کنید.

پس از هماهنگی کالای مرجوعی باید به شکل اولبه در جعبه و کارتن اصلی خود و بدون هیچگونه پارگی و مخدوش شدن کارتن و همراه با تمامی لوازم و متعلقات و دفترچه راهنما و یا کاتالوگ بازگردانده شود،فاکتور آکوابی حتما باید همراه با کالای مرجوعی ارسال شود و پشت آن مشکل و ایرادات نوشته شود.


هزینه ارسال کالای مرجوعی چگونه محاسبه میشود ؟

1) اگر ایراد فنی و یا وجود مغایرت کالا و یا آسیب دیدگی به تائید کارشناسان آکوابی برسد هزینه ارسال مجدد بر عهده آکوابی خواهد بود .

2) در صورت ارسال کالا و عدم تایید توسط کارشناسان مبنی بر اشکال فنی و یا ایرادات دیگر هزینه ی ارسال و مرجوعی برعهده ی مشتری است و کالای عودت داده شده دوباره به آدرس مشتری بازگردانده خواهد شد. پس لطفا قبل از اقدام به عودت کالا با پشتیبانی تماس بگیرید.


عدم دریافت کالا توسط مشتری :

1) در صورتیکه کالای ارسال شده توسط آکوابی به آدرس موردنظر مشتری برسد و مشتری به هر دلیلی اعم از عدم حضور در محل و یا نقل و مکان از آدرس خود و… کالای خود را دریافت ننماید و توسط پست و یا تیپاکس مرسوله سالم به آکوابی مرجوع گردد، هزینه ی ارسال و بسته بندی کالای فوق بر عهده ی خریدار بوده و آکوابی پس از کسر مبلغ هزینه ارسال و بسته بندی الباقی وجه را عودت خواهد داد.

2) لازم به ذکر است که در چنین شرایطی مشتری باید ضمن تماس با واحد پشتیبانی آکوابی مراتب را اطلاع دهد. ضمنا آکوابی هیچگونه مسئولیتی در قبال شکست و یا خرابی کالاهای مرجوع شده و پرداخت هزینه نخواهد داشت و وجه کالای برگشتی تنها زمانی پرداخت می شود که سفارش دهنده با تماس با آکوابی فاکتور و یا شماره پیگیری خود را به اطلاع رسانده و تایید نماید.

3) در زمان سفارش کالا حتما آدرس را بطور دقیق و همراه با کد پستی ثبت نمائید تا سفارش شما توسط پست عودت داده نشود.


نحوه راه اندازی و استفاده از لوازم برقی آکواریوم :

1) در زمان استفاده از اجناس برقی در آکواریوم بروشور همراه کالا را دقیقا مطالعه کنید.

2) بدلیل استفاده از لوازم برقی در آب همیشه باید احتیاط کنید . فروشگاه آکوابی قبل از ارسال سفارشات تمامی دستگاهها را تست مینماید .

3) در زمان نصب و راه اندازی دستگاههای برقی در آکواریوم دقت کنید. مسئولیت استفاده و نصب و راه اندازی نادرست از لوازم و تجهیزات آکواریوم فقط بر عهده مشتری است و در صورت بروز هر گونه مشکل یا حادثه ای آکوابی هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.

4) لازم به ذکر است که نحوه صحیح استفاده از لوازم آکواریوم توسط تیم آکوابی در قسمت توضیحات محصول مورد نظر و یا مقالات سایت و یا بروشور کالا موجود است و شما میتوانید با مراجعه به آن روش صحیح نصب و راه اندازی و استفاده درست از محصول را مطالعه نمایید و یا با تیم پشتیبانی سایت آکوابی تماس بگیرید همکاران ما شما را راهنمایی خواهند کرد تا از بروز هر گونه مشکلی جلوگیری گردد .

توجه : از دستکاری و یا باز و بست کردن لوازم برقی به هر دلیلی جدا خودداری کنید .


نحوه ارسال و حمل و نقل و راه اندازی آکواریوم :

1) آکواریوم های ارایه شده در فروشگاه اینترنتی آکوابی همگی ساخت شرکت های معتبر میباشند و فقط از طریق اتوبوس و بصورت پسکرایه برای مشتریان ارسال میگردد .

2) در هنگام تحویل کالا حتما شیشه آکواریوم را بررسی کنید و در صورت مشاهده هر گونه عیب و ایراد و یا شکستگی شیشه از تحویل گرفتن آکواریوم و پرداخت هزینه به شرکت حمل و یا راننده اتوبوس خودداری نمایید و مراتب را سریعا به فروشگاه آکوابی اطلاع دهید .

3) لطفا به این نکته دقت فرمایید که تحویل آکواریوم و یا هر کالای دیگر از پست – تیپاکس – باربری و یا اتوبوس به منزله دریافت صحیح و سالم و بدون عیب و ایراد کالا و یا آکواریوم است . پس در حضور تحویل دهنده کالا و یا پستچی ویا مامور انبار حتما بسته بندی را باز کرده و از سلامت و بی عیب بودن کالای خریداری شده خود مطمئن شوید تا در صورت هرگونه ایراد بتوانید خسارت خود را دریافت نمایید .

4) در زمان حمل و نصب و راه اندازی آکواریوم احتیاط کنید . با رعایت موارد زیر میتوانید از بروز مشکل و یا احتمال شکستگی شیشه آکواریوم خود جلوگیری نمایید . پس موارد زیر را مطالعه و رعایت نمایید:

  • سطح زیرین آکواریوم باید کاملا صاف و تراز باشد.
  • از ضربه زدن به شیشه آکواریوم پر از آب پرهیز کنید.
  • در هنگام تمیز کردن شیشه آکواریوم از تیغ و یا اجسام تیز و برنده استفاده نکید .
  • برای جلوگیری از ایجاد خط و خش بروی شیشه آکواریوم آن را با پد و یا دستمال نرم تمییز کنید.
  • از ریختن آب بروی میز آکواریوم جدا خودداری نمایید چون آب و یا رطوبت باعث از بین رفتن روکش نئوپان و یا باد کردن چوب میز خواهد شد.
  • از ایجاد تنش حرارتی جلوگیری کنید . تنش های حرارتی گاهی باعث ایجاد ترک و شکستگی آن میشود.
  • از تراشیدن و یا جدا کردن چسبهای شیشه آکواریوم خودداری کنید.
  • برای جلوگیری از فشار زیاد بر شیشه کف آکواریوم بهتر است قبل از آبگیری و پرکردن تانک زیر سطح شیشه آکواریوم لایه ای محافظ مانند یونالیت قرار دهید.
  • در زمان قرار دادن سنگ های صخره ای و یا اجسام سنگین بروی شیشه کف کاملا احتیاط کنید.
  • از انداختن اجسام سنگین داخل آب آکواریوم از بالا جدا خوداری کنید.

موارد متعدد و بسیار زیادی ممکن است باعث بروز ایجاد مشکل در نگهداری یک آکواریوم شود پس بهتر است برای راه اندازی از افراد با تجربه کمک بگیرید .

کاملا دقت کنید که آکواریوم خریداری شده را بصورت صحیح راه اندازی و آبگیری نمایید . مسئولیت بروز هر گونه مشکل بر اثر شکستگی شیشه و یا نشتی آب که باعث ایجاد خسارت گردد فقط بر عهده مشتری است و فروشگاه اینترنتی آکوابی هیچگونه مسئولیتی در این موارد نخواهد داشت .پس به نکات ایمنی کاملا دقت کنید .


قوانین ارسال کالا با پیک:

1) هزینه ارسال کالا توسط پیک بر عهده ی مشتری است.

2) در زمان سفارش کالا وخرید ّ،حتما آدرس دقیق پستی و شماره تلفن خود را ثبت کنید .

3) در صورتیکه سفارش مشتری توسط پیک ارسال گردد و خریدار به دلیل عدم حضور در محل آدرس ثبت شده و یا عدم پاسخگویی و هر دلیل دیگری موفق به تحویل کالا از پیک نشود  و باعث مرجوع شدن کالا توسط پیک به انبار آکوابی گردد، مسئولیت پرداخت هزینه پیک بر عهده مشتری است و آکوابی پس از کسر مبلغ پرداخت شده به پیک و هزینه بسته بندی کالا ازمبلغ کل پرداختی توسط مشتری بقیه وجه را مسترد می نماید و هیچگونه مسئولیتی دیگر در این مورد ندارد.


روش های تماس با پشتیبانی آکوابی:

تماس تلفنی با کارشناسان

۰۹۱۳۱۱۳۴۳۶۱

۰۹۱۳۲۰۵۴۴۷۵

تماس با دفتر

۰۳۱-۶۶۳۵۸۳۱

ارسال پیامک

۰۹۱۳۱۱۳۴۳۶۱

فیلتر بر اساس شهر محصول
 آکوابی | فروشگاه لوازم آکواریوم
فیلتر بر اساس شهر محصول
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
No products in the cart.
 آکوابی | فروشگاه لوازم آکواریوم